måndag 7 februari 2011

Muddisar och bebisvantar!

Sydde bebisvantarna vändbara denna gång, dels för att det blir lite roligare så, men främst för att jag ska slippa se de fula sömmarna från symaskinen som blir vid mudden annars. De här blev i största laget för lillebror som är sexmånader, så nu ligger ett par mindre vantar och väntar på att få bli ihopsydda.


Muddisarna är det egentligen inte så mycket att säga något om, jag sydde dem lite större så de får ligga på hyllan ett tag innan de kommer att användas. Använde mig av lite stuvmuddar i midja och ben, som jag har fått av min mamma och mormor så denna gång blev midjemudden ovikbar.

Bortsett från muddarna så kommer snigeltyget från Znok ock trädtyget från Mjuka tyger!

Ha en fortsatt trevlig dag, själv ska jag städa....

//Jenny

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar