onsdag 2 februari 2011

Fönstershopping!

Idag har jag varit förbi en sväng på Åhlens samt Ohlssons och kikat på lite tyger. Handlade inget, men oj vad hjärnan går på högvarv nu! Och oj, så trist det är att inte kunna shoppa loss och frossa i prickigt, blommigt, randigt, molnigt (?) enfärgat, strechigt, velourigt och fleeceigt... osv osv. Samtidigt är det kanske bra att måsta begränsa sig lite, att inte kunna "ha allt". För vars ska "allt" egentligen förvaras, och kommer jag att sy av allt?

Förmodligen inte, så därför uppskattar jag desto högre de tyger som jag, lite eftertänksamt, väljer ut i denna nästintill oändliga tygdjungel!

(Imorgon kommer en bild på byxor av snurriga sniglar. Och för att jag inte ska kunna skjuta upp det nå mer, så lovar jag också att det ska komma en bild på lillebrors nya bebisvantar. Han behöver verkligen ett par nya som sitter fast på händerna...)

Go´natt! (Klockan är 23.09, men "blogg-klockan" visar något helt annat, nån som kan hjälpa mig att ändra den?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar