tisdag 30 augusti 2011

Bebisvantar x4...

...gjorde jag i helgen. Jag ville kolla hur de olika storlekarna var, så jag sydde upp 0-3mån, 3-6mån, 6-9mån och 9-12mån. Använde mig av diverse småbitar som blivit över och de tre minsta har jag fodrat med storasysters urväxta t-shirts. I det största paret består fodret av gosig fleece!



Åsså en bild på de fina ljuslyktorna från Ittala som jag fått av mamma! Det är ju sååå mysigt nu när man kan börja tända lite ljus på kvällen, även om det egentligen känns som den enda fördelen med att det blir höst och mörkt ute. Duken, som är ett örngott kommer ifrån en släkting!

Komihåg: Den ljusgröna mudden är ganska stum, lägg till liite extra!

1 kommentar:

  1. Hej! Jag letar mått att sy egna bebisvantar som du gjort här, de är jättefina!!!
    Skulle du vilja dela med dig av måtten på muddar och vantbitar i de olika storlekarna? Det hade varit oooootroligt tacksamt :o) men jag vet att det inte är alla som gör det och förstår om du inte heller vill det.
    Mvh Ida

    SvaraRadera