tisdag 26 oktober 2010

Tyg!

Idag kom det tyg från både JNY och Kamelont design, tänk att man kan börja känna sig som ett barn på julafton bara för att några meter tyg levereras!
Här intill visar jag en bild på ett par hängselbyxor som jag sytt utifrån ett par andra byxor, dock med några förändringar (förbättringar, enligt mig). För att se hur mönstret blev så sydde jag i en tunn interlock som jag köpt billigt från JNY och här kantade jag med velour. Kantningen bör inte synas så noga, men det är andra gången jag gör det så är ändå hyfsat nöjd.
Småsnuttisar sydda av provbitar från JNY!

1 kommentar:

  1. Men ooo vilka söta småsnuttisar!!
    Ställer återigen frågan, hur många timmar har ditt dygn Jenny?? Mitt har ungefär 10 timmar för lite iaf.
    Superfina byxor också!!
    Kram på er!!

    SvaraRadera