tisdag 12 oktober 2010

Mera pyssel!


Har knåpat ihop två par vagnsvantar samt en till mössa, dock så blir jag lite irriterad då resultatet inte blir som jag tänkt mig, men jag försöker tänka positivt och hoppas på att "övning ger färdighet" även gäller mina sykunskaper... Då man har sytt själv så kan man ju även trösta sig med att det i alla fall inte är något underbetalt barn som sytt ihop dem, och då känns det också lite bättre! Det gula tyget kommer från JNYdesign och är Öko-Tex märkt, vilket jag tycker känns bra då tyget inte innehåller några ämnen som kan vara skadliga för kroppen! 



Snart är det tack och godnatt för mårbackan, det här är nog den sista blomman för i år skulle jag tro. Jag har inget bra ställe att övervintra den på heller så den får nog möta det bruna sopkärlet inom en snar framtid!

//Jenny

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar