onsdag 26 januari 2011

Namnlappar och återbruk!

Ritade om mönstret lite från de blå muddbyxorna som jag bloggade om sist (med mönster från Meedom) och sydde ett par "muddisar" av en rosa tröja från H&M och med bruna muddar från Mjuka Tyger. Kombon rosa och brun, blev väldigt passande i och med att då jag hämtade posten sent igår kväll fann att mina namnlappar kommit, och de är just bruna och rosa! Så var ju tvungen att sy fast en imorse!

Har även påbörjat att sy en kjol till storasyster i lila molntyg, får se om den hinns klart under dagen!

Lite kass bild, kameran hade slut batterier...
 Ha en fortsatt bra dag!

2 kommentarer:

  1. Jag vet en tjej i Aspliden som är sååå snygg i just brunt å rosa ;0)
    Du måste visa en närbild på namnlapparna!!
    Har du förresten sett Lisa Ögren, Brännlund´s, blogg??
    Här kämpar vi fortfarande mot satafebern, i morgon farbro doktorn så vi hoppas vi kan skrämma bort han!
    Ha det gott så hörs vi, KRAM!

    SvaraRadera
  2. Det var ju bra att hon klär i det, för det var ju just hos er jag tänkte att de skulle hamna! Men då måste ni ju komma å hämta dem!

    Hoppas sjuklingen får nå riktiga hästpiller så han blir frisk nångång!

    SvaraRadera